72 Ay Kredi Yapılandırması | Polis Forum
  1. Forumda sizden para isteyen kişilere asla itibar etmeyiniz. Kimseye 1 tl dahi göndermeyiniz. Bu konuda site yönetimi olarak sizleri uyarıyoruz. Doğacak sonuçlardan kullanıcılar sorumludur.

72 Ay Kredi Yapılandırması

enricco 8 Kasım 2016

  1. enricco

    enricco Administrator Yetkili Kişi

    722
    497
    0
    72 ay kredi yapılandırması ile ilgili banka bilgilerinizi yazalım.
     
  2. Xeana

    Xeana Administrator Yetkili Kişi

    470
    491
    0
    Sizlerden gelen yoğun istek üzerine hataları eski altyapımızda düzeltme imkanımız olmadığı için altyapıyı tamamen değiştirerek yüklü miktarda paraya da kıyarak lisanslı sağlam bir altyapı oluşturduk. Eski kullandığımız ile yeni altyapımız farklı firmalar olduğu için yazdığınız yorumları ve üyeliklerinizi yeni sisteme geçiremedik.
    Konu başlıklarını tekrar açıyoruz ve sizlerden ricamız konuları tekrar bilgileriniz ile canlandırmanız.Kısa sürede sitemiz eski durumuna sizler sayesinde kavuşacaktır anlayışınız ve destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyoruz.
     
  3. raskolnikov

    raskolnikov Komiser

    219
    99
    0
    Ben borcum olan bankalara gidip yapılandırma yapıyorum.varsin odeme dönemi boyunca kredi vermesinler.zaten kredi cekmicem.
     
  4. SON AMAZON

    SON AMAZON Yeni Üye

    7
    7
    0
    ödeme de zorluk çekilmezse 60 ay daha avantajlıdır...
     
  5. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Vakifbankta halen kredi faiz oranları özellikle 72 ay için yüksek olduğunu söyleyebilirim.ben baska bir forumdan sıcak takip yapıyorum.akbankta 72ay için aylık bileşik faiz oranı 1.11.
    Vakıfbank halen 1.50de seyrediyor.lakin devlet bankası olması münasebetiyle basbakanimiz kredi faiz olanlariyla yaptığı açıklamalar karşısında duyarsız kalmayacak,onlarda en yakın zamanda fazir oranlarıyla ilgili güncelleme yapacaklardır.lakin yeni yıl sürprizi yapabilirler.ustelik çoğu ilin ihalesi vakıfta.ve çoğu il şimdi personel maaşlarıyla promosyon yatması için tekrar ihaleye çıkacak.
    Ben derim ki arkadaşlar biraz daha bekleyelim.neden?
    Şimdi hepsini teorik olarak anlatayım.faiz oranı artarsa yatırim azalır,is gücü azalır istihdam azalır tüketim toplumu oluruz .faiz oranı azalırsa insanlar yatırımcılar bu sefer ellerindeki kapitali yatırıma çevirir,isgucu artar istihdam artar yatırım artar gelir gücü artar gayri safi milli hasıla artar.
    Malum yıl sonu geliyor kişi başı dusen milli gelir den tutun da tüm da tüm veriler açıklanacak.ortada bir matematik var.ve ileriyi görmek gerekir diye dusunuyorum.
     
  6. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Ben faiz oranı düşünce burdan yazarım arkadaşlar.
     
  7. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Akbank şuan 1.11den veriyor
     
  8. adanapol

    adanapol Komiser Yardımcısı

    132
    61
    0
    yasal takipte olanlara vermıyorlar ne anladık bu ısten :(
     
    wiya bunu beğendi.
  9. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    W
    Kredi kartı mı yoksa kredi den dolayı mı yasal takibe dustun devrem.
     
  10. adanapol

    adanapol Komiser Yardımcısı

    132
    61
    0
    gecen ay kredi kartı bu ay kredıden dustum gelecek ay dıger kredıde dusecek devrem polsan sagolsun kredı vermıyor ohalden dolayı yasal takıpte oldugumdan bankada yapılandırmıyor anladıgın gun gectıkce batıyoruz taltıf hayal ettık oda bos cıkttı
     
  11. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Şuan TRT haber okudugumu paylasiyorum devlet bankaları için bu 72aylik yapılandırma konusuyla ilgili kredi faiz oranlarıyla ilgili Ust limit koymuşlar.yani inşallah su oranı geçemez diye.dedigim gibi ben ve benim durumdaki arkadaşlar faizlerin düşmesini bekliyor .
     
  12. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Allah yardımcınız olsun.benim de bi borç var öyle nefret ettim ki yemin edecem odemeyeceğim diye ne olacaksa olsun.
     
  13. Cengiz16

    Cengiz16 Komiser Yardımcısı

    180
    57
    0
    Kolsan da para mı kaldı hepsi çaldı.
     
  14. ykp4453

    ykp4453 Komiser Yardımcısı

    192
    78
    0
    Bu yapilandirma isini bankalr cok kotu kullaniyo adamlar 2.02 den yapilandirma tapiyor 20.bin 72 ayda 42 bin oluyor bu .insafsizlik ve soygundur
     
    coolmann55 bunu beğendi.
  15. fg4287

    fg4287 Komiser Yardımcısı

    146
    39
    0
    arkadaşlar herşey güzel olucak tı ta ki benim bu kredi vadelerinin 48 aya çıktığı gün bankaya gidip tekrar bir kredi çekeyim ödeyemediğim borcu kapatıp daha uzun vadede ödeyebilmekti ama nasip değilmiş vade 48 ay oldubenim borç takibe düştü ve bana öyle bir borç yapılandırmasını (icralık yapılandırma) yaptıki hiç bir şey anlamadım normalde takibe düştük mü faiz artar maaşın 4 te 1 ne el koyar diye biliyordum ama öyle olmadı giren girdi bana zaten polsana borç var maaş aldığım bankayada takip sürüyor vede kredi kartlarıda ne yapacam bilmiyorum takipte olduğum için yapılandırma dan da faydalanamıyorum .
     
  16. fveh23

    fveh23 Komiser

    217
    121
    0
    Fg4287 devrem öncelikle allah yardımcın olsun rabbim guc kuvvet versin...benim anlamadığım nokta şu bu yapılandırmanın amacı zaten takibe dusmus vatandası rahatlatmak borcunu rahat ödemesini saglamak degil mi...kimi banka da diyormus ki takibe dus 2 ay odeme ki yapılandıralım...bu nasıl bir is arkadas ya hukumet bi yapilandirma diye ortaya attı ne cizgisi var ne kuralı ne kaidesi...hukumetin acilen bunun sınırlarını koyması lazım çok acil hemde bu inisiyatif bankalarda oldugu surece olmaz...aynı durumları yaşadim inan cok zor rabbim bir ferahlik verecektir ins...

    SM-N9000Q www.polisforum.net mobil uygulaması ile gönderildi.
     
    RedBull#. bunu beğendi.
  17. ManOfLove

    ManOfLove Komiser Yardımcısı

    173
    211
    0
    Kredi.karti kullansan olmuyo kullanmasan hic.olmuyo,.kredi de ayni keza... Asagi tukursen sakal.yikari.tukursen....
     
    RedBull#. bunu beğendi.