Yılbaşı biletlerini aldık:)şimdide size tutarsa ne yaparsınız fikirleri alalım:) | Sayfa 3 | Polis Forum
  1. Forumda sizden para isteyen kişilere asla itibar etmeyiniz. Kimseye 1 tl dahi göndermeyiniz. Bu konuda site yönetimi olarak sizleri uyarıyoruz. Doğacak sonuçlardan kullanıcılar sorumludur.

Yılbaşı biletlerini aldık:)şimdide size tutarsa ne yaparsınız fikirleri alalım:)

wiya 17 Aralık 2016

  1. eecd

    eecd Emniyet Amiri

    680
    815
    0

    Allah razı olsun kardeşim.

    Ama ben şimdi face den kizimla aynı gen mutasyonuna sahip çocukların (toplam 150 kisi ) günlük aktivitelerine bakıyordum. Ve eşimle kizimizin haline sukrettik. Biz bu vaka da en umut vaadeden ve en iyi 3 5 çocuk arasındayiz.

    Ve diğer çocuklara da çok dua ediyorum. Onlar da en az Ela m kadar iyi olurlar diye.

    Zor ama Allahtan gelene isyan edilmiyor işte.

    Hele de kendimizden daha beterini görünce...

    Çarşamba günü fizik tedavi doktorumuz çok çok iyi dedi. Oturma opsizyonu almış dedi dünyalar bizim oldu.

    Dualariniz de yer verin bize yeter.
     
  2. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Benim için 2016yili çok kötü geçti .Esasen 2014ten beri kötü gidiyor .İnşallah 2017yili hepimize hayırlı huzurlu sağlıklı mutlu bir yıl olur.hersey gonlumuzce olur.
     
    Polanka0631 ve flic bunu beğendi.
  3. Dart31

    Dart31 Banned

    2.070
    1.603
    0
    Aminn
     
    wiya ve flic bunu beğendi.
  4. flic

    flic 4.Sınıf Emniyet Müdürü

    851
    136
    0
    wiya bunu beğendi.
  5. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Cami imamina sormuslar emekli olunca ilk iş ne yapacaksın demişler?imam da ilk işim namazı bırakmak olacak demişler:)
    Bende şu para çıkarsa seviyorum mesleği ama bırakırım mesleği yaa:)
    İki tane yarış atı alırım hobi amaçlı :)
    Evlilik planlarımı ertelettim:)
    Sonra adıma cami yaptırırım:)
    Kepçe alırım:)
    Bi abi vardı çalıştığım yerde kepcesi Vinci vardı halen mesleğe devam ederdi,ağa gibi adamdı:)
    Sonra hastane gibi sosyal kültürel yerlere yardım yaparim
    Yurt dışı kesin zaten hemen çıkarım
    Akrabalara para vermem:)
     
    flic bunu beğendi.
  6. dyrbkr-21

    dyrbkr-21 Başpolis Memuru

    84
    54
    0
    Çektiğim bilete bak 2003-657 :) bi polisin çekeceği bilet de bu kadar olur işte 657 :)))))


    Sent from my iPhone using Polis Forum
     
    wiya bunu beğendi.
  7. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Yilbasina az saatler kaldı, biletlerime guveniyorum.Bana çıkacak bana çıkacak.Motivasyon full:)
     
  8. Dart31

    Dart31 Banned

    2.070
    1.603
    0
    kafayı yemezsem o kadar çok şey var ki yapacak
     
  9. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Anlamadım devrem
     
  10. Dart31

    Dart31 Banned

    2.070
    1.603
    0
    devre diyomki bu kadar para çıkınca kafayı yemezsem hayallerim çokkkkkkkk
     
    wiya bunu beğendi.
  11. dyrbkr-21

    dyrbkr-21 Başpolis Memuru

    84
    54
    0
    Bize bi bok çıkmaz afedersiniz


    Sent from my iPhone using Polis Forum
     
    wiya bunu beğendi.
  12. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Ya devrelerim bir umut bizimkisi ama güzel şeyler hayali bile:)kafamda çok iyi olmaya başladı
     
  13. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    kimin hayali çoksa ona çıksın devrem:)
     
  14. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Son yarım saate girdik.bilettim yanımda değil ama burda numaralarını paylasmistim ilk biletimin:):):)o bilerek çok güveniyorum daha 64tane biletim var :)yarına kahvaltıda hepsine ince ince bakarım artık;)
     
  15. Dart31

    Dart31 Banned

    2.070
    1.603
    0
    2796288
     
  16. Dart31

    Dart31 Banned

    2.070
    1.603
    0
    ÇEYREK BİLETE ÇIKTI İKRAMİYEEEEE 3 İSTABUL 1 ANTALYA
     
  17. eecd

    eecd Emniyet Amiri

    680
    815
    0

    Bende bilet alma alışkanlığı yok.

    Eşimin annesi buyuk kizima bir bilet al parasini ben vereceğim dedi, bizde haksızlık olmasın diye Ela ya da çektirdik ikisine de amorti bile çıkmadı. Çıksa şaşırdım zaten.
     
    wiya bunu beğendi.
  18. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Burda numaralarını yayinladigim bilete maalesef çıkmadı 64 bilet daha var.toplam bin liralık bilet aldimdi:)yanimda değil biletler şimdilik. Ancak sabaha bakarım .
    Bahsettiğiniz büyük ikramiyenin çıktığı İstanbul ve Antalya illerinden değilim.:(:(
     
    eecd bunu beğendi.
  19. wiya

    wiya Komiser

    264
    138
    0
    Biletine ikramiye vuran arkadaşlar aylasirsa sevinirim burdan :)muhabbet olur ,gıda yapariz
     
  20. eecd

    eecd Emniyet Amiri

    680
    815
    0
    Tüh üzüldüm. Sizin adınıza. İnş. Harcadığınız kadarını en az kazanırsınız.
     
    wiya bunu beğendi.